loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ دلم چه تنگه هوای گریه داره از سعید کریمی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : دلم چه تنگه هوای گریه داره اشک تویه چشمام غرورم نمیزاره رفتی و تنها جلو چش

حسین بازدید : 37 دوشنبه 24 شهریور 1399

دانلود آهنگ دلم چه تنگه هوای گریه داره از سعید کریمی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

دلم چه تنگه هوای گریه داره

اشک تویه چشمام غرورم نمیزاره

رفتی و تنها جلو چشای این شهر

دیگه تو قلبم همه غمایه این شهر

میخوام بخونم بغضی تویه گلومه

میخوام بخونم بغضی تویه گلومه

انگار خیالت دوباره روبرومه

انگار خیالت دوباره روبرومه

گاهی میخوام تو زندگیم نباشی نباش

گاهی میخوام تو زندگیم نباشی نباش

دلم میگه نه آخه تو خداشی خداشی

دلم میگه نه آخه تو خداشی خداشی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب