loading...

موزیک خفن

    ,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند نگو منفیه جواب تو,    دانلود اهنگ هوای تو مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند وابسته,  &nb

حسین بازدید : 35 جمعه 05 بهمن 1397

   
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند نگو منفیه جواب تو
,    دانلود اهنگ هوای تو مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند وابسته
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند دروغه
,    ریمیکس اهنگ هوای تو مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند هوای تو کامل
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند عشق من
,    مهدی احمدوند هوای پاییز
,    متن هوای تو مهدی احمدوند

,   

سختش نکن شرایطو نگو منفیه جواب تو شبا به تو فکر میکنم شبا به تو
بگو مال منه تمام تو فکر میکنم تنها به تو حتی اگه بره تو چاه دل من با طناب تو
نگو نگو نه نگو نمیشه با تو برای من یه رویاست هنوزم عشق با تو
به دلم به دلم عشقت افتاد دو دفعه فال گرفتم دو دفعه اسمت افتاد
دل من برای تو میکوبه حال دلم کنارت همیشه خوبه
تو بمون منم از خدا خواسته قسم من به جونت قسم راسته

http://rozmusic.com/

دل به تو بسته دلم به تو وصله دلم شدی همدست دلم تو
هم دلبسته شدم هم خسته شدم آخه نمیدونی قصد دلم رو
نرو نمیتونی بری نگو از من تو هیچی نمیدونی نگو که پیشم نمیمونی
آخه من به چه زبونی بگم تورو دوست دارم
یارم تویی همه کس و کارم تویی دلدارم نگو نگو نه
نگو نگو نه نگو نمیشه با تو برای من یه رویاست هنوزم عشق با تو
به دلم به دلم عشقت افتاد دو دفعه فال گرفتم دو دفعه اسمت افتاد
دل من برای تو میکوبه حال دلم کنارت همیشه خوبه
تو بمون منم از خدا خواسته قسم من به جونت قسم راسته

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ مهدی احمدوند نگو منفیه جواب تو دانلود اهنگ هوای تو مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند وابسته دانلود اهنگ مهدی احمدوند دروغه ریمیکس اهنگ هوای تو مهدی احمدوند مهدی احمدوند هوای تو کامل دانلود آهنگ مهدی احمدوند عشق من مهدی احمدوند هوای پاییز متن هوای تو مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب