loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ بگو چه مرگته رو اعصاب میری از زیبا رحیمی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین رپ بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : بگو چه مرگته رو اعصاب میری مثل همیشه واسم خواب دیدی همه چی خراب شد تو ا

حسین بازدید : 97 دوشنبه 24 شهریور 1399

دانلود آهنگ بگو چه مرگته رو اعصاب میری از زیبا رحیمی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین رپ بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

بگو چه مرگته رو اعصاب میری

مثل همیشه واسم خواب دیدی

همه چی خراب شد تو این خونه

قبول نمیکنی مقصر بودی

دوباره تلخی دوباره غم دوباره ترس

دوباره تنهایی زدم بیرون شهر

تو که دوست داشتی خل و دیوونه شم

هنوزم دادم میزنم عشقم دیوونتم

هنوزم پای قولم هستم مثل قبلنا

هنوزم اشکمو هیچکسی ندیده ها

من ازت گذشتم گذشتتو یادت بیار

تو ازم گذشتی گند زدی به گذشته هام

من واست میمردم مردی واسه اون غریبه

دلم تنگ شده واسه اون خنده هات

دلم تنگ شده واسه اون نگاه هات

نگام کن چون قراره خاطرشم

هرچند میره والی بارم میخوام خاطرشم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب