loading...

موزیک خفن

دانلود فیلم سینمایی گودزیلا علیه کینگ کونگ + توضیحات در مورد فیلم  تاریخ پخش فیلم سینمایی گودزیلا علیه کنگ مشخص شد Film Godzilla Vs Kong  برای خواندن توضیحات در مورد این فیلم به ادامه ی م

حسین بازدید : 0 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود فیلم سینمایی گودزیلا علیه کینگ کونگ + توضیحات در مورد فیلم

 تاریخ پخش فیلم سینمایی گودزیلا علیه کنگ مشخص شد

Film Godzilla Vs Kong 

برای خواندن توضیحات در مورد این فیلم به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

توضیحات در مورد فیلم گودزیلا علیه کونگ

چهارمین فیلم از سری فیلم های افسانه هیولاها، فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ نمایشی بی‌نظیر از تقابل دو هیولای عظیم فیلم‌های لجندری است. این شما و این تمام اطلاعاتی که ما درباره این فیلم می‌دانیم

فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ، فیلمی منتظر اکران به کارگردانی آدام وینگارد (Adam Wingard) و سرپرست نویسنگان «تری روزیو» (نویسنده فیلم‌های علاالدین، شرک و دزدان دریایی کارائیب) است. فیلم Godzilla vs Kong دنباله‌ای از فیلم‌های «گودزیلا: پادشاه هیولا‌ها» و «کنگ: جزیره جمجمه» بوده و چهارمین سری از فیلم‌های کمپانی لجندری در زمینه افسانه هیولا‌ها است. این فیلم، سی‌وششمین فیلمی است که درباره گودزیلا ساخته می‌شود و البته دوازدهمین فیلمی که درباره کینگ کونگ ساخته می‌شود. این اثر علمی تخیلی در استرالیا فیلم‌برداری شده و تولید آن حدود 3 سال زمان برده است. با هم به بررسی داستان فیلم سینمایی گودزیلا علیه کینگ کونگ 2020، بازیگران و نکات مهیج فیلم می‌پردازیم.

بازیگران فیلم سینمایی گودزیلا علیه کینگ کونگ:

بازیگرانی که تاکنون بازگشت آن‌ها به فیلم تایید شده است عبارتند از میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) به عنوان مدیسون رایسل و البته کایل چندلر (Kyle Chandler) در نقش پدر مایلی. این خانواده نقش مهمی در ظهور مجدد گودزیلا و پیروزی او در جنگ با گیدورا داشتند و از دست دادن مادر مدیسون در این مبارزه، این پدر و دختر را به هم نزدیک‌تر کرد. احتمالا بابی براون را با سریال محبوب Stranger Things می‌شناسید.

جانگ زئی (Zhang Ziyi) نیز از بازیگرانی است که حضور مجدد او در فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ 2020 قطعی شده است. وی در فیلم پادشاه هیولا‌ها نقش دو دانشمند دوقلوی مونارک Dr. Ling Chen و Dr. Ilene Chen را ایفا کرد. کارگردان فیلم، علت حضور این دو شخصیت را پر‌ کردن جای خالی پروفسور شوبیجین اعلام کرده و گفته است که این دو دانشمند قرار است مخاطبان ما را در شناخت بهتر تایتان‌ها و داشتن ارتباط قوی‌تر با این هیولا‌ها یاری کنند.

تاریخ انتشار فیلم سینمایی گودزیلا علیه کینگ کونگ:

طبق شنیده ها این تاریخ اکران ایم فیلم سال 2020 خواهد بود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا بعید نیست که زمان اکران عقب بیافتد.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب