loading...

موزیک خفن

متن آهنگ برگردی چی بشه از سعید مشرقی برگردی چی بشه برو پیش آرامشتاونکه یه کاری کرد دلم اینجور آواره شهاونکه بخاطرش منو بردی از خاطرتخیره توی چشام گفتی با اونه دلت آشتی کنم که چی توی که منوداشتی با

حسین بازدید : 0 سه شنبه 01 مهر 1399
متن آهنگ برگردی چی بشه از سعید مشرقی
برگردی چی بشه برو پیش آرامشت
اونکه یه کاری کرد دلم اینجور آواره شه
اونکه بخاطرش منو بردی از خاطرت
خیره توی چشام گفتی با اونه دلت

آشتی کنم که چی توی که منو
داشتی با کی رفتی شدی یکی
چطوری میتونستی به جام عشقم بهش بگی
نیستم باهات رفیق حسم بهت پرید
خواهشا جایی دیگه اسممو نبری

تکست آهنگ برگردی چی بشه از سعید مشرقی


وقتی میبستی درو گفتم نرو
گفتی چیکارش کنم با این دلو
گفتم اینجا باش که من عاشقترم
گفتی دل دادم نمیتونم نرم

آشتی کنم که چی توی که منو
داشتی با کی رفتی شدی یکی
چطوری میتونستی به جام عشقم بهش بگی
نیستم باهات رفیق حسم بهت پرید
خواهشا جایی دیگه اسممو نبری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب