دانلود آهنگ رامین بی باک گذاشتمت کنار

Download Music Ramin Bibak Gozashtamet Kenar

آهنگ رامین بی باک بنام گداشتمت کنار

دیگه نمیلرزه صدام وقتی باهات حرف میزنم
حسی بهم دست نمیده وقتی نگات که میکنم

ترانه:سارا مزارعی+موزیک و تنطیم:رامین بی باک

دانلود آهنگ رامین بی باک گذاشتمت کنار

 

متن آهنگ گذاشتمت کنار از رامین بی باک

دیگه نمیلرزه صدام وقتی باهات حرف میزنم
حسی بهم دست نمیده وقتی نگات که میکنم
پیشه خودت فکر میکردی بی تو دووم نمیارم
اما اینو بدون دیگه هیچ حسی من بهت ندارم
من خیلی وقته که تو رو دیگه گذاشتمت کنار
آره منم همونی که میخواستمت دیوونه وار
خیال میکردی تا ابد اسیره چشمات میمونم
هی منو تحقیر بکنی هیچی نگم دم نزنم
خیال نکن که بعده تو واسم مهمه رفتنت
مهمونم فرقی نداره واسم دیگه نبودنت
من خیلی وقته که تو رو دیگه گذاشتمت کنار
آره منم همونی که میخواستمت دیوونه وار
خیال میکردی تا ابد اسیره چشمات میمونم

khiyal mikardi ta abad asire cheshmat mimonam
هی منو تحقیر بکنی هیچی نگم دم نزنم

hey mano tahghir bokoni hichi nagam dam nazanam

ترانه آهنگ گداشتمت کنار از رامین بی باک

من خیلی وقته که تو رو دیگه گذاشتمت کنار
آره منم همونی که میخواستمت دیوونه وار
خیال میکردی تا ابد اسیره چشمات میمونم
khiyal mikardi ta abad asire cheshmat mimonam
هی منو تحقیر بکنی هیچی نگم دم نزنم
hey mano tahghir bokoni hichi nagam dam nazanam