loading...

موزیک خفن

متن آهنگ چرا از عشق من خسته نمیشم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ چرا از عشق من خسته نمیشم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول چرا از عشق من خسته نمیشم ,کد آهنگ پیشواز ا

حسین بازدید : 87 پنجشنبه 08 فروردین 1398

متن آهنگ چرا از عشق من خسته نمیشم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ چرا از عشق من خسته نمیشم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول چرا از عشق من خسته نمیشم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چرا از عشق من خسته نمیشم ,چرا از عشق من خسته نمیشم,دانلود آهنگ جدید چرا از عشق من خسته نمیشم,دانلود آهنگ بیکلام چرا از عشق من خسته نمیشم,دانلود آهنگ,

متن آهنگ جدید بابک مافی شاید اونم

بگو میدونی چه حسی دارم چه جوری میشه به روت نیارم
چرا از عشقت من خسته نمیشم به هیشکی جز تو دلبسته نمیشم , نمیشم نمیشم

من همونم که کنار تو می مونم تا همیشه

شاید اونم که برات عاشق ترینه که برا تو بهترینه کی میدونه
شاید اونم که براش تو بهترینی که براش مهم ترینی کی میدونه کی میدونه

شاید اونم که برات عاشق ترینه که برا تو بهترینه کی میدونه
شاید اونم که براش تو بهترینی که براش مهم ترینی کی میدونه , کی میدونه

شعر آهنگ جدید بابک مافی شاید اونم

حالا که عشقه تو رفته تویه جونم مثه ریشه
مینویسم با نفسهام روی شیشه من همونم که کنار تو می مونم تا همیشه

من خسته نمیشم به هیشکی جز تو دلبسته نمیشم

شاید اونم که برات عاشق ترینه که برا تو بهترینه کی میدونه
شاید اونم که براش تو بهترینی که براش مهم ترینی کی میدونه کی میدونه

شاید اونم که برات عاشق ترینه که برا تو بهترینه کی میدونه
شاید اونم که براش تو بهترینی که براش مهم ترینی کی میدونه , کی میدونه

http://www.darvishmusic.com/38394/music-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%DA%A9-%D9%85%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%88%D9%86%D9%85.html







برچسب ها متن آهنگ چرا از عشق من خسته نمیشم دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ چرا از عشق من خسته نمیشم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول چرا از عشق من خسته نمیشم کد آهنگ پیشواز ایرانسل چرا از عشق من خسته نمیشم چرا از عشق من خسته نمیشم دانلود آهنگ جدید چرا از عشق من خسته نمیشم دانلود آهنگ بیکلام چرا از عشق من خسته نمیشم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب