loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ به دیدن من بیا مهتاب در اومد علی رزاقی موزیک زیبای علی رزاقی که کاور آهنگ هایده میباشد با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید به دیدن من بیا مهتاب د

حسین بازدید : 23 سه شنبه 29 مهر 1399

دانلود آهنگ به دیدن من بیا مهتاب در اومد علی رزاقی

موزیک زیبای علی رزاقی که کاور آهنگ هایده میباشد با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

به دیدن من بیا مهتاب در اومد

بیا عزیزم بیا صبرم سر اومد

میدونی قلبم آروم نداره

تو سینه من یه بی قراره

زنجیرو وا کن ز پا دیوونه من

چشم انتظارم بیا به خونه من

بیا عزیزم بیا صبرم سر اومد هایده

تو امید منی بذار مردم بدونن

غم عشق تو رو تو چشم من بخونن

تو خورشید منی من ذره محتاج نورم

بیا گرمی بده به جون من اگر چه دورم

فقط یه روز ز تو جدا می شم که توی گورم

آهنگ عزیزم بیا صبرم سر اومد از علی رزاقی

میدونی قلبم آروم نداره

تو سینه من یه بی قراره

زنجیرو وا کن ز پا دیوونه من

چشم انتظارم بیا به خونه من

به دیدن من بیا مهتاب در اومد

بیا عزیزم بیا صبرم سر اومد

به دیدن من بیا مهتاب در اومد

بیا عزیزم بیا صبرم سر اومد

میدونی قلبم آروم نداره

تو سینه من یه بی قراره

زنجیرو وا کن ز پا دیوونه من

چشم انتظارم بیا به خونه من

به دیدن من بیا مهتاب در اومد

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب