loading...

موزیک خفن

آهنگ خیال تو امید علومیLyrics Music Omid Oloumi Khiyale Toترانه و شعر آهنگ خیال تو امید علومیمن با خیال تو آروم میشم نگاه بکندنیا ماله منه وقتی هستم من کنار تومیشم فدایه تو میمیرم برایه توعشقم جونم من

حسین بازدید : 21 سه شنبه 30 بهمن 1397

آهنگ خیال تو امید علومی
Lyrics Music Omid Oloumi Khiyale To




ترانه و شعر آهنگ خیال تو امید علومی
من با خیال تو آروم میشم نگاه بکن
دنیا ماله منه وقتی هستم من کنار تو
میشم فدایه تو میمیرم برایه تو


عشقم جونم من با تو میمونم
حسه خوبی دارم دست تو دستات میذارم
تو واسم یه دنیایی منم تو رو دوست دارم
وقتی هستی خوبه حالم غصه ها نمیاد کنارم
یارم عشقم جونم من با تو میمونم
دنیا دنیام تویی عشقو رویام تویی میدونی واست میمیرم

حالم با تو خوبه قلبم واست میکوبه وقتی دستاتو میگیرم
تکست آهنگ خیال تو امید علومی
من با خیال تو آروم میشم نگاه بکن
دنیا ماله منه وقتی هستم من کنار تو
میشم فدایه تو میمیرم برایه تو
عشقم جونم من با تو میمونم
حسه خوبی دارم دست تو دستات میذارم
تو واسم یه دنیایی منم تو رو دوست دارم
وقتی هستی خوبه حالم غصه ها نمیاد کنارم
یارم عشقم جونم من با تو میمونم
دنیا دنیام تویی عشقو رویام تویی میدونی واست میمیرم
حالم با تو خوبه قلبم واست میکوبه وقتی دستاتو میگیرم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل خیال تو امید علومی دانلود آهنگ بیکلام خیال تو امید علومی دانلود آهنگ خیال تو امید علومی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول خیال تو امید علومی Download Music خیال تو امید علومی دانلود آهنگ متن آهنگ متن آهنگ خیال تو امید علومی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید خیال تو امید علومی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب