loading...

موزیک خفن

متن آهنگ وای بر من از جاوید شفیعی وای اگه روزی چو من تنها بمانیغم نشیند بر دلت از هر نشانیبی دلیل گم کرده باشی خانه ات رادست دیگر پر کند آن شانه ات رادرد دارد خاطراتت جا بماندهرکسی جز من برای تو بخ

حسین بازدید : 5 چهارشنبه 07 آبان 1399
متن آهنگ وای بر من از جاوید شفیعی
وای اگه روزی چو من تنها بمانی
غم نشیند بر دلت از هر نشانی
بی دلیل گم کرده باشی خانه ات را
دست دیگر پر کند آن شانه ات را

درد دارد خاطراتت جا بماند
هرکسی جز من برای تو بخواند
بی قرار تو شدم ای همه قرار من مرو

تکست آهنگ وای بر من از جاوید شفیعی



وای بر من آتش عشقت مرا دیووانه کرده
وای بر تو بی کسی موی مرا هی شانه کرده وای بر من
وای بر من رفته ای و در خودم هر شب شکستم
وای بر تو رفته ای من هنوز وابسته هستم
وای بر تو وای بر تو وای بر من

روی قلبم مینویسم عشق تو با من چه ها کرد
دست من را دست تقدیر در خیابان ها رها کرد

وای بر من آتش عشقت مرا دیووانه کرده
وای بر تو بی کسی موی مرا هی شانه کرده وای بر من
وای بر من رفته ای و در خودم هر شب شکستم
وای بر تو رفته ای من هنوز وابسته هستم
وای بر تو وای بر تو وای بر من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب