loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ mp3 ندیدم یاری که دلبر نداره,    دانلود اهنگ mp3 حسین عامری,    اهنگ mp3 های حسین عامری,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 123 سه شنبه 17 دی 1398




,   
,    دانلود اهنگ mp3 ندیدم یاری که دلبر نداره
,    دانلود اهنگ mp3 حسین عامری
,    اهنگ mp3 های حسین عامری
,    دانلود اهنگ mp3 های حسین عامری
,    دانلود اهنگ mp3 حسین عامری دلبر
,    اهنگ mp3 بگردم کوه به کوه دره به دره به مثل میشی که گم کرده بره
,    دانلود اهنگ mp3 حسین عامری تنهایی
,    اهنگ mp3 حسین عامری جدید
,    اهنگ mp3 درختان سایه دارن ما نداریم مریم گل مو
,    دانلود آهنگ mp3 جدید 98

لالا لالالالا لالا لالالالا ●♪♫
درختان سایه دارن؛ ما نداریم… نداریم… ●♪♫
همه گلدسته دارن؛ ما نداریم… نداریم… ●♪♫
بگردم کوه به کوه؛ دره به دره… بگردم تا بگیرم؛ آهو بره… آهو بره… ●♪♫
عزیزم؛ آهوی من! آهوی من! عزیزم، آهوی من! آهوی من! ●♪♫
بزن چرخی؛ بشین رو زانوی من… ●♪♫
بزن چرخی؛ بشین رو زانوی من… ●♪♫
ندیدم یاری؛ که دلبر نداره… نداره… ●♪♫
غریبون، تک و تنها بیایه بیایه… ●♪♫


نمی دونم چرا تنها شدم، من…! شدم من… ●♪♫
اسیر زندانِ آرون شدم، من… شدم من… ●♪♫
اسیر زندانِ آرون شدم، من… شدم من… ●♪♫
عزیزم؛ آهوی من! آهوی من! عزیزم، آهوی من! آهوی من! ●♪♫
بزن چرخی؛ بشین رو زانوی من… ●♪♫
بزن چرخی؛ بشین رو زانوی من… ●♪♫

 

 

https://music-fa.com/download-song/11018/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 ندیدم یاری که دلبر نداره دانلود اهنگ mp3 حسین عامری اهنگ mp3 های حسین عامری دانلود اهنگ mp3 های حسین عامری دانلود اهنگ mp3 حسین عامری دلبر اهنگ mp3 بگردم کوه به کوه دره به دره به مثل میشی که گم کرده بره دانلود اهنگ mp3 حسین عامری تنهایی اهنگ mp3 حسین عامری جدید اهنگ mp3 درختان سایه دارن ما نداریم مریم گل مو دانلود آهنگ mp3 جدید 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب