loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ شکستم حجت قائمی shekastam - ghaemi   نمیدونی چقدر سخته تو که رفتی شکستم من هنوزم قلب تنهامو روی عشقت نبستم من سکوت تلخ رویامو شکستی گریه و اشکم نمیخواستم بدونی که میمیرم بی تو

حسین بازدید : 15 چهارشنبه 14 آبان 1399

دانلود آهنگ شکستم حجت قائمی

shekastam - ghaemi

 

نمیدونی چقدر سخته تو که رفتی شکستم من

هنوزم قلب تنهامو روی عشقت نبستم من

سکوت تلخ رویامو شکستی گریه و اشکم

نمیخواستم بدونی که میمیرم بی تو من کم کم

شکستم من شکستم من شکستم توی تنهایی

تو رو تو خواب میبینم تو خواب من همونجایی

شکستم من شکستم من شکستم توی تنهایی

شکستم من شکستم من همون روز جدایمون

شدم تنها تر از تنها بدون تو شدم داغون

شبا از درد این دوری چشامو زود میبندم

شاید بازم به اون خوابی که دیدم با تو برگردم

از اون روزی که تو رفتی برام این خونه زندونه

 

 

دانلود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب