دانلود آهنگ جدید امین حسام و مهراد جم دیوونه تر

Download New Music Amin Hesam AND Mehraad Jam divoone tar

آهنگ جدید امین حسام و مهراد جم بنام دیوونه تر

من دلم لک زده برای برگشتنت اینجا بیماری بی تو یخ زده
بچگی نکن اگه با من خاطرات خوب داری نرو ما داریم سوختیم همو

دانلود آهنگ جدید امین حسام و مهراد جم دیوونه تر

 

متن آهنگ دیوونه تر از امین حسام و مهراد جم

من دلم لک زده برای برگشتنت اینجا بیماری بی تو یخ زده
mn dlm lk zdh brai brgshtnt ainja bimari bi to ikh zdh
بچگی نکن اگه با من خاطرات خوب داری نرو ما داریم سوختیم همو
bchgi nkn agh ba mn khatrat khob dari nro ma darim sokhtim hmo
از اون روزی که رفتی دلم افسرده تر شد
az aon rozi ke rfti dlm afsrdh tr shd
نمیدونی چقدر من دلم دیوونه تر شد
nmidoni chghdr mn dlm dioonh tr shd

ترانه آهنگ دیوونه تر از امین حسام و مهراد جم

من دلم لک زده برای برگشتنت اینجا بیماری بی تو یخ زده
mn dlm lk zdh brai brgshtnt ainja bimari bi to ikh zdh
بچگی نکن اگه با من خاطرات خوب داری نرو ما داریم سوختیم همو
bchgi nkn agh ba mn khatrat khob dari nro ma darim sokhtim hmo
از اون روزی که رفتی دلم افسرده تر شد
az aon rozi ke rfti dlm afsrdh tr shd
نمیدونی چقدر من دلم دیوونه تر شد
nmidoni chghdr mn dlm dioonh tr shd