دانلود آهنگ احمد آزاد بهاران

Download Music Ahmad Azad Baharan

آهنگ احمد آزاد بنام بهاران

خوش آمدید ای بنفشه ها ای صنوبران

خوش آمدی ای بهار نو ای جهان جان

دانلود آهنگ احمد آزاد بهاران

متن آهنگ بهاران از احمد آزاد

خوش آمدید ای بنفشه ها ای صنوبران

خوش آمدی ای بهار نو ای جهان جان

خوش باش با عشق با گل در بهاران

در بستر چمن ای بهاران خوش آمدی

سوی یاران خوش آمدی

بوی باران خوش آمدی

ای یار ای دوست پروانه ی جان پر زند در هوای تو

مست مست از صفای تو

باز آ که به جان گل فشانم با پای تو

جان دهم من برای تو

در بستر چمن ای بهاران خوش آمدی

سوی یاران خوش آمدی

بوی باران خوش آمدی

نگار من همره گل پیک امید است

نگار من همره گل پیک امید است

بهار من در رخ گل نور و نوید است

یاران شادان با شادی بهاران

امید من در پی شب صبح سپید است

باز چون گل نغمه کن

همچو گل جان و دل جوان

با بهاران ترانه کن

در بستر چمن ای بهاران خوش آمدی

سوی یاران خوش آمدی

بوی باران خوش آمدی

بیا که در رخ تو بنگرم صفای بهار

مرو که بی تو رود لطف از هوای بهار

به لحظه لحظه ی عمرم صفا و شور ببخش

be lahze lahzeye omram safao shoor bebakhsh

به خنده خنده به گوشم رسان صدای بهار

be khande khande be goosham resan sedaye bahar

ترانه آهنگ بهاران از احمد آزاد

بیا که در رخ تو بنگرم صفای بهار

مرو که بی تو رود لطف از هوای بهار

به لحظه لحظه ی عمرم صفا و شور ببخش

be lahze lahzeye omram safao shoor bebakhsh

به خنده خنده به گوشم رسان صدای بهار

be khande khande be goosham resan sedaye bahar