loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ هیچکی برام مثل تو نیست,    دانلود اهنگ هیچکی مثل تو نیست,    مصطفی ندافی هیچکی مثل تو نیست,    هیچکی مث

حسین بازدید : 59 یکشنبه 05 خرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ هیچکی برام مثل تو نیست
,    دانلود اهنگ هیچکی مثل تو نیست
,    مصطفی ندافی هیچکی مثل تو نیست
,    هیچکی مثل تو نمیشه
,    اهنگ هیچکی مثل تو نیست از مصطفی ندافی
,    دانلود اهنگ هیچکی مثل من عاشق تو نیست


 

 

وقتی تو پیشمی خوب میشه لحظه هام میخوام که پا بپات هر جا میری بیام

وقتی تو پیشمی پر میشم از هوات

من عاشق توام دنیامه اون چشات 

هیشکی مثه تو نیست فرق داری با همه دنیام بدون تو تاریکو مبهمه

هیچکی مثه تو نیست فرق داری با همه

من عاشق توام این حس قلبمه

جز تو کی میتونست دنیای من بشه تعبیر خوبی از رویای من بشه

قلبم با هر پپش توی مسیرته

احساس خوبیه قلبم اسیرته

هیشکی مثه تو نیست فرق داری با همه دنیام بدون تو تاریکو مبهمه

هیچکی مثه تو نیست فرق داری با همه

من عاشق توام این حس قلبمه

وقتی تو پیشمی خوب میشه لحظه هام میخوام که پا بپات هر جا میری بیام

وقتی تو پیشمی پر میشم از هوات

من عاشق توام دنیامه اون چشات

هیشکی مثه تو نیست فرق داری با همه دنیام بدون تو تاریکو مبهمه

هیچکی مثه تو نیست فرق داری با همه

من عاشق توام این حس قلبمه

هیشکی مثه تو نیست فرق داری با همه دنیام بدون تو تاریکو مبهمه

هیچکی مثه تو نیست فرق داری با همه

من عاشق توام این حس قلبمه

 

 

 


دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

https://www.jenabmusic.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ هیچکی برام مثل تو نیست دانلود اهنگ هیچکی مثل تو نیست مصطفی ندافی هیچکی مثل تو نیست هیچکی مثل تو نمیشه اهنگ هیچکی مثل تو نیست از مصطفی ندافی دانلود اهنگ هیچکی مثل من عاشق تو نیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب