loading...

موزیک خفن

متن آهنگ وای از این حالم ایهام Lyrics Music Ehaam Vay Az In Halam   ترانه و شعر آهنگ وای از این حالم ایهام من عاشق تو لیلا تو ای ماهِ زیبا من اینجا تو آنجا من ابرم تو دریا تو آن جامِ شرابی

حسین بازدید : 11 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ وای از این حالم ایهام

Lyrics Music Ehaam Vay Az In Halam

متن آهنگ وای از این حالم ایهام

 

ترانه و شعر آهنگ وای از این حالم ایهام

من عاشق تو لیلا تو ای ماهِ زیبا من اینجا تو آنجا من ابرم تو دریا
تو آن جامِ شرابی عجب باده ی نابی منم مستِ تو ای یار عجب حاله خرابی

منم آواره و بیچاره چشمانت منم آن در به درِ گوش به فرمانت
سرمه ی چشمِ تو این قلبه مرا برده چه شود گر بشوم مهمانت

تو آن جام شرابی عجب باده ی نابی منم مستِ تو ای یار عجب حاله خرابی
تو آن جام شرابی عجب باده ی نابی منم مستِ تو ای یار عجب حاله خرابی

تکست آهنگ وای از این حالم ایهام

دلبر و دلدار عاشقم ای یار تویی مرهَم به تنِ خسته ی این بیمار
وای از این حالم به دله زارم من به پیچو خمه مویِ تو گرفتارم

منم آواره و بیچاره چشمانت منم آن در به درِ گوش به فرمانت
سرمه ی چشمِ تو این قلبه مرا برده چه شود گر بشوم مهمانت

تو آن جام شرابی عجب باده ی نابی منم مستِ تو ای یار عجب حاله خرابی
تو آن جام شرابی عجب باده ی نابی منم مستِ تو ای یار عجب حاله خرابی

تو آن جام شرابی عجب باده ی نابی منم مستِ تو ای یار عجب حاله خرابی
تو آن جام شرابی عجب باده ی نابی منم مستِ تو ای یار عجب حاله خرابی

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب