loading...

موزیک خفن

آهنگ چوب عاشقیمو خوردم پویا بیاتی» ترانه سرا ( پویا بیاتی )چوبِ عاشقیمو خوردم بدجوری کم آوردممن این گریه های تلخُ از تو یادگاری بُردمتا از چشم تو افتادم مثل ناله ای در بادمگاهی در دلم می مانی گا

حسین بازدید : 9 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ چوب عاشقیمو خوردم پویا بیاتی
» ترانه سرا ( پویا بیاتی )
چوبِ عاشقیمو خوردم بدجوری کم آوردم
من این گریه های تلخُ از تو یادگاری بُردم
تا از چشم تو افتادم مثل ناله ای در بادم
گاهی در دلم می مانی گاهی می روی از یادَم

ابرم که همش در تبعید بادم که فقط سرگردون
مانند کویری تشنه دور افتاده ام از بارون
لبخند از لبِ من دوره عشقت وصله ی ناجوره
مُردم من از این دلتنگی مُردم من از این دلشوره

چوبِ عاشقیمو خوردم بدجوری کم آوردم
من این گریه های تلخُ از تو یادگاری بُردم
ابرم که همش در تبعید بادم که فقط سرگردون
مانند کویری تشنه دور افتاده ام از بارون







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب