loading...

موزیک خفن

آهنگ گمت کردم پویا بیاتی» ترانه سرا ( پویا بیاتی )» تنظیم : ( حسین سیاحی )رفاقت با زمستون کار من نیستنمی خوام خشکسالیمو ببینیواست رو می کنم هرچی ندارمشاید دستای خالیمو ببینیمثِ ابرا همش تب

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ گمت کردم پویا بیاتی



» ترانه سرا ( پویا بیاتی )
» تنظیم : ( حسین سیاحی )
رفاقت با زمستون کار من نیست
نمی خوام خشکسالیمو ببینی
واست رو می کنم هرچی ندارم
شاید دستای خالیمو ببینی
مثِ ابرا همش تبعید می شم
با هیچ کوهی سر سازش ندارم
یه موجم که با دریا قهر کرده
بدونِ تو من آرامش ندارم
گمت کردم ولی غافل ازینکه
خدا با این بزرگی گم نمی شه

کسی که محوه تصویره بهشته
دیگه بازیچه ی گندم نمی شه
دارم نابود می شم دود می شم
دلم هر شب یه داغِ تازه داره
یه کاری کن دارم از بین می رم
آخه دل تنگی هم اندازه داره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب