loading...

موزیک خفن

متن آهنگ دوباره تنهایی محمود عباسی Lyrics Music Mahmoud Abbasi Dobare Tanhayi ترانه و شعر آهنگ دوباره تنهایی محمود عباسی دوباره تنهایی تو جاده ها میرم بارون زیاد کرده غمهامو یادم میاد پیشم نشس

حسین بازدید : 5 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ دوباره تنهایی محمود عباسی

Lyrics Music Mahmoud Abbasi Dobare Tanhayi

متن آهنگ دوباره تنهایی محمود عباسی

ترانه و شعر آهنگ دوباره تنهایی محمود عباسی

دوباره تنهایی تو جاده ها میرم بارون زیاد کرده غمهامو
یادم میاد پیشم نشسته بودی و خیره بودی توو چشامو

این ساحل ها دارن اسم تو رو پیش اسمم می نویسند
منم و بارون و یه قلب ویرون و ماها دوریم دیگه از هم

همیشه احساسم واسه خودت بوده
میگم اینا رو با یه قلب فرسوده

تو توو خیال من هیشه اینجایی
میبینمت هرجا میون تنهایی

همیشه احساسم واسه خودت بوده
میگم اینا رو با یه قلب فرسوده

منو دل تنها منه بدون تو
هنوز تو رو میخوام هنوز به جون تو

تکست آهنگ دوباره تنهایی محمود عباسی

من خیلی وابستم بهت برگردمم
باز عاشقت میشم گاهی تو رو حس میکنم

انگار هنوزم با منی اومدی مثل قدیم پیشم
کاش لحظه ها وارونه شه از نو دلت دیوونه شه واسم

چشامو که وا میکنم اینجا ببینن با منی
باز توو دست توئه احساسم

همیشه احساسم واسه خودت بوده
میگم اینا رو با یه قلب فرسوده

تو توو خیال من هیشه اینجایی
میبینمت هرجا میون تنهایی

همیشه احساسم واسه خودت بوده
میگم اینا رو با یه قلب فرسوده

منو دل تنها منه بدون تو
هنوز تو رو میخوام هنوز به جون تو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب