loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ قلب مریضم این روزا هواتو کرده,    شدم پریشون تو کجایی برگرد,    دانلود اهنگ بی قرارم از میثم ابراهیمی,    میثم ابراهیمی بی

حسین بازدید : 109 یکشنبه 20 آبان 1397


,    دانلود اهنگ قلب مریضم این روزا هواتو کرده
,    شدم پریشون تو کجایی برگرد
,    دانلود اهنگ بی قرارم از میثم ابراهیمی
,    میثم ابراهیمی بی قرارم
,    دانلود آهنگ بیقرار میثم ابراهیمی
,    اهنگ شدم پریشون تو کجایی برگرد
,    بیقرارم میثم ابراهیمی

,   

http://www.jenabmusic.com/84254/music-bighararam-2.html

متن آهنگ میثم ابراهیمی و مهدی آذر بیقرارم

 

عاشق شدم رفت تو کردی بیقرارم از تو ی دلتنگی مونده برا من

آخه کی میخواد بیاد جاتو بگیره 

دنیا میخواد هر جا با تو ببینه

ببین بی تو دلم یخ کرد همه حرفاتو از بر کرد بیا حال دلم خوبه

بیا دوباره باز برگرد

شدم پریشون تو کجایی برگرد حیرون کوچه ها شدم

دوباره تب کرد

قلب مریضم این روزا هواتو کرده بیمعرفت تو نیستی

این خونه چه سرده

شدم پریشون تو کجایی برگرد حیرون کوچه ها شدم

دوباره تب کرد

قلب مریضم این روزا هواتو کرده بیمعرفت تو نیستی

این خونه چه سرده

پرید دلت از بوم من ندید چشا داغونتن من این دلتنگیو مدیونتم

همین دل مونده رو زمین

ببین بی طاقتم و بیقرار ببین اشکم میخواد

بی تو درآد

به این چشمام قسم دلواپس فقط

منو ببین  

شدم پریشون تو کجایی برگرد حیرون کوچه ها شدم

دوباره تب کرد

قلب مریضم این روزا هواتو کرده بیمعرفت تو نیستی

این خونه چه سرده

شدم پریشون تو کجایی برگرد حیرون کوچه ها شدم

دوباره تب کرد

قلب مریضم این روزا هواتو کرده بیمعرفت تو نیستی

این خونه چه سرده

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ قلب مریضم این روزا هواتو کرده شدم پریشون تو کجایی برگرد دانلود اهنگ بی قرارم از میثم ابراهیمی میثم ابراهیمی بی قرارم دانلود آهنگ بیقرار میثم ابراهیمی اهنگ شدم پریشون تو کجایی برگرد بیقرارم میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب