loading...

موزیک خفن

متن آهنگ مرکز دنیا رضا شاهین Lyrics Music Reza Shahin Markaz Donya ترانه و شعر آهنگ مرکز دنیا رضا شاهین من فقط یه بار زنده م توو همین یه بار باید کل دنیا رو ببینم کل دنیام چشاته من فقط یه بار

حسین بازدید : 0 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ مرکز دنیا رضا شاهین

Lyrics Music Reza Shahin Markaz Donya

متن آهنگ مرکز دنیا رضا شاهین

ترانه و شعر آهنگ مرکز دنیا رضا شاهین

من فقط یه بار زنده م توو همین یه بار باید
کل دنیا رو ببینم کل دنیام چشاته

من فقط یه بار زنده م دوست دارم دلخوشیامو
جلوی چشام بچینم دلخوشیهام چشاته

آرزو میکنم امسال آرزوی سال پیش و
اینکه میخوام غرق باشم اینکه دریام چشاته

مگه بچه دوسالم که برنجم من ازت
تو هر کاری کنی عشقم می مونی تا ابد

تو هرجوری میخوای تا کن همونجور راضی ام
تهش هرچی بشه من عاشق این بازی ام

تکست آهنگ مرکز دنیا رضا شاهین

پیش نامردی دنیا توی روزگار سختم
باعث اینکه میخندم اینکه روپام چشاته

عشق چسبیده به قلبم چشم تو مرکز دنیاست
کره ی زمینمی تو کل دنیام چشاته

مگه بچه دوسالم که برنجم من ازت
تو هر کاری کنی عشقم می مونی تا ابد

تو هرجوری میخوای تا کن همونجور راضی ام
تهش هرچی بشه من عاشق این بازی ام

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب