loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ خوشبخت شی فریمن,آهنگ خوشبخت شی فریمن,کد پیشواز همراه اول خوشبخت شی فریمن,ljk Hik\' [ndn,کد موزیک خوشبخت شی فریمن,کد آهنگ خوشبخت شی فریمن,دانلود آهنگ

حسین بازدید : 217 جمعه 29 بهمن 1395




متن آهنگ خوشبخت شی فریمن www.xni3e.ir
Lyrics Music Fariman Khoshbakht Shi
متن آهنگ خوشبخت شی فریمن
ترانه و شعر آهنگ خوشبخت شی فریمن
چه فاز بدی بهم میده وقتی میبینم نیستی دیگه واسه پشیمونی خیلی دیره
تک تکه اون خاطره هامون حتی همه جنگو دعواهامون وقتی یادم میاد دلم میگیره
برو ایشالا که خوشبختشی کنارش آرومتر از قبل شی
باورش سخت بود اینقدر راحت که بتونی از من تو رد شی
برو ایشالا که خوشبختشی کنارش آرومتر از قبل شی
باورش سخت بود اینقدر راحت که بتونی از من تو رد شی
تکست آهنگ خوشبخت شی فریمن
شدم یه آدم افسرده که از همه کس ضربه خورده
حس میکنم جسمم زنده ست ولی قلبم دیگه مرده


تو برو و فقط آروم باش نمیخواد فکر منم نباش من حالم خوبه تو برو و فقط آروم باش
برو ایشالا که خوشبختشی کنارش آرومتر از قبل شی
باورش سخت بود اینقدر راحت که بتونی از من تو رد شی
برو ایشالا که خوشبختشی کنارش آرومتر از قبل شی
باورش سخت بود اینقدر راحت که بتونی از من تو رد شی

http://www.faratext.com/







برچسب ها دانلود آهنگ خوشبخت شی فریمن آهنگ خوشبخت شی فریمن کد پیشواز همراه اول خوشبخت شی فریمن ljk Hik' [ndn کد موزیک خوشبخت شی فریمن کد آهنگ خوشبخت شی فریمن دانلود آهنگ جدید خوشبخت شی فریمن دانلود ترانه خوشبخت شی فریمن دانلود موزیک ویدیو خوشبخت شی فریمن دانلود آهنگ خوشبخت شی فریمن کیفیت 320 متن آهنگ خوشبخت شی فریمن متن ترانه خوشبخت شی فریمن دانلود آهنگ جدید خوشبخت شی فریمن بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ با لینک مستقیم خوشبخت شی فریمن کد آهنگ پیشواز ایرانسل خوشبخت شی فریمن تکست آهنگ خوشبخت شی فریمن ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب