loading...

موزیک خفن

متن آهنگ صنم جان از محسن میرزازاده ♫♫♫ گولیا ته مینا شالیا کلاتی “موهایت همانند شالیزار کلات” نفس مینا شمالئ عَشقَ واتئ “نفسهایت همچون نسیم عشق اباد” غزل ژه سر زمانئ ته دچل

حسین بازدید : 29 یکشنبه 03 فروردین 1399

متن آهنگ صنم جان از محسن میرزازاده

♫♫♫

گولیا ته مینا شالیا کلاتی
“موهایت همانند شالیزار کلات”

نفس مینا شمالئ عَشقَ واتئ
“نفسهایت همچون نسیم عشق اباد”

غزل ژه سر زمانئ ته دچلکئ
“حرفهایت همچون غزل”

لیوئ ته نَه ناتی ئاوئ فراتئ

 

“لبهایت همانند اب فرات”

وختی که وه دزی له من دفکری
وقتی که از زیر چادر زیر چشمی مرا میبینی”

دلرزینی دل من و ولاتئ
“دل من و یک ولایت رو به لرزه درمیاری”

حَکَم دکی ناتئ ژنینَه کورمانج
“حکم میکنی همچون زنهای کورمانج”

لَه بژنی ته شیلواری کوردی داتِئ
“شلیوار کوردی عجب به قامتت میاد”

صنم جان / بَله ته له مِن که وه
“دردوبلات به سرم صنم جان”

صنم جان/ دلی من فدای ته وه
“دل من فدای تو صنم جان”

چه ارمان/ تو هه وی دوتار هه وه
“مثل یه ارزوییست ، بودن ، من ، تو و دوتار”







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب