loading...

موزیک خفن

متن آهنگ زیبایرواست بی تابم و بی خوابمو، می دونی دلتنگمواست میمیرم و درگیرم و با دنیا در جنگممنو تنها نذار از روزگار با اینکه دل خستمواست دیوونه مو، می خونم و، تا آخرش هستم...داره می باره بارون و تو ن

حسین بازدید : 127 یکشنبه 05 شهریور 1396






متن آهنگ زیبای
رواست بی تابم و بی خوابمو، می دونی دلتنگم
واست میمیرم و درگیرم و با دنیا در جنگم

منو تنها نذار از روزگار با اینکه دل خستم

واست دیوونه مو، می خونم و، تا آخرش هستم

...

داره می باره بارون و تو نیستی

شده این خونه زندونو، تو نیستی

چقدر حسِّ بدیّه، حسِّ تنهایی

دارم می شکنم آسونو تو نیستی



...

دارم از بین میرم تو این دلتنگی،

داره دل میگیره بی تو از بی رنگی

دارم از بین میرم تو این خاموشی

کاش می شد می بُردی منو با آغوشی

...

نمیشه با نبودت ساده سر کرد؛

نمیشه سالم از این غم گذر کرد

نمیشه با نبودت ساده سر کرد؛

نمیشه سالم از این غم گذر کرد

...

داره می باره بارون و تو نیستی

شده این خونه زندون و تو نیستی

چقدر حسّ بدیّه، حسِّ تنهایی

دارم می شکنم آسونو تو نیستی...

دارم میشکنم آسونو تو نیستی...!


taranehayeirani.blogfa.com








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب