loading...

موزیک خفن

متن ترانه بازم منو تو فرشاد آرون ,دانلود موزیک ویدیو بازم منو تو فرشاد آرون,دانلود آهنگ با لینک مستقیم بازم منو تو فرشاد آرون,ljk jvhkiHik\' [ndn,کد آهنگ بازم من

حسین بازدید : 65 دوشنبه 25 بهمن 1395



متن آهنگ بازم منو تو فرشاد آرون www.xni3e.ir
Lyrics Music Farshad Aroon Bazam Mano To
متن آهنگ بازم منو تو فرشاد آرون
ترانه و شعر آهنگ بازم منو تو فرشاد آرون
باز منو دیوونگیهات هنوزم دنبالم میاد باز منو این قلبه زخمی هنوز از یادم نرفتی
هنوزم درگیرتم بد زخمی که قلبت به من زد میبینی جاش مونده هنوز عشقه تو دنیای من بود
بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من
بازم منو تو بارونو باد قلبم فقط تو رو میخواد من بی تو نه آروم ندارم
بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من
بازم منو تو بارونو باد قلبم فقط تو رو میخواد من بی تو نه آروم ندارم
تکست آهنگ بازم منو تو فرشاد آرون
بازم بشکن تمومه این درای بسته رو میدونی که هنوز بد جوری بهت وابستمو
با من فریاد بزن تا بشنون این کوچه ها بذار بازم برقصه قلبه من با روزگار


بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من
بازم منو تو بارونو باد قلبم فقط تو رو میخواد من بی تو نه آروم ندارم
بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من
بازم منو تو بارونو باد قلبم فقط تو رو میخواد من بی تو نه آروم ندارم
بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من
بازم منو تو بارونو باد قلبم فقط تو رو میخواد من بی تو نه آروم ندارم
بازم منو تو و دیوونگی دیوونه بی تو خونه نیست آروم برا من
بازم منو تو بارونو باد قلبم فقط تو رو میخواد من بی تو نه آروم ندارم
**


http://www.faratext.com







برچسب ها متن ترانه بازم منو تو فرشاد آرون دانلود موزیک ویدیو بازم منو تو فرشاد آرون دانلود آهنگ با لینک مستقیم بازم منو تو فرشاد آرون ljk jvhkiHik' [ndn کد آهنگ بازم منو تو فرشاد آرون دانلود آهنگ بازم منو تو فرشاد آرون کیفیت 320 کد موزیک بازم منو تو فرشاد آرون دانلود ترانه بازم منو تو فرشاد آرون کد آهنگ پیشواز ایرانسل بازم منو تو فرشاد آرون ljk Hik' [ndn کد پیشواز همراه اول بازم منو تو فرشاد آرون متن آهنگ بازم منو تو فرشاد آرون آهنگ بازم منو تو فرشاد آرون تکست آهنگ بازم منو تو فرشاد آرون دانلود آهنگ بازم منو تو فرشاد آرون دانلود آهنگ جدید بازم منو تو فرشاد آرون بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ جدید بازم منو تو فرشاد آرون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب