loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ افغانی دستمال یادگاری توره به چشمایم بمالم از جمشید پروانی با لینک مستقیم کامل نوع آهنگ : آهنگ افغانی – جدید متن آهنگ : شب و روز ناله ها دارم عزیزم عجب بخت سیاه دارم عزی

حسین بازدید : 59 دوشنبه 11 اسفند 1399

دانلود آهنگ افغانی دستمال یادگاری توره به چشمایم بمالم از جمشید پروانی با لینک مستقیم کامل

نوع آهنگ : آهنگ افغانی – جدید

متن آهنگ :

شب و روز ناله ها دارم عزیزم

عجب بخت سیاه دارم عزیزم

دستمال یادگاری توره به چشمایم بمالم

تو رفتی دلم شکست از دوریت بنالم

دستمال یادگاری توره به چشمایم بمالم

تو رفتی دلم شکست از دوریت بنالم

شب و روز ناله ها دارم عزیزم

عجب بخت سیاه دارم عزیزم

خدا قسمت کند رویت ببینم

که امیداز خدادارم عزیزم

تو که رفتی دلم پرخون نمودی 

ز دل مهر مرا بیرون نمودی

از آن روزی که رفتی از بر من

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب