loading...

موزیک خفن

آهنگ با تو سعید عربواسه تو میمیرم اینو میدونی واسه من خوبه که اینجا می مونیهوامو داری و دارم هواتو تمومه آرزوهام دیگه با توبذار دنیا ببینه تورو کنارم من به جز عشقِ تو کاری ندارمواسه تو قلبِ من اَمنه ه

حسین بازدید : 9 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ با تو سعید عرب

واسه تو میمیرم اینو میدونی واسه من خوبه که اینجا می مونی
هوامو داری و دارم هواتو تمومه آرزوهام دیگه با تو
بذار دنیا ببینه تورو کنارم من به جز عشقِ تو کاری ندارم

واسه تو قلبِ من اَمنه همیشه واسه من هیشکی مثه تو نمیشه
واسه تو دنیامو جونمو میدم واسه من بودی و هستی اُمیدم
واسه تو عشقمو واسه تو عمرمو تو بخوای جونمو پای تو میدمو
با من باشی تو

واسه تو میمیرم اینو میدونی واسه من خوبه که اینجا میمونی
هوامو داری و دارم هواتو تمومه آرزوهام دیگه با تو
بذار دنیا ببینه تورو کنارم من به جز عشقِ تو کاری ندارم


واسه تو قلبِ من
واسه تو قلبِ من اَمنه همیشه واسه من هیشکی مثه تو نمیشه
واسه تو دنیامو جونمو میدم واسه من بودی و هستی اُمیدم
واسه تو عشقمو واسه تو عمرمو تو بخوای جونمو پای تو میدمو
با من باشی تو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب