loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عشریه دستخوش Download New Music Mohammadreza Oshrieh Dastkhosh آهنگ جدید محمدرضا عشریه بنام دستخوش بد پیله کردم به اون چشمای نابت اون طرز نگاهت دلو برده متن آهنگ

حسین بازدید : 0 دوشنبه 16 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عشریه دستخوش

Download New Music Mohammadreza Oshrieh Dastkhosh

آهنگ جدید محمدرضا عشریه بنام دستخوش

بد پیله کردم به اون چشمای نابت

اون طرز نگاهت دلو برده

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عشریه دستخوش

متن آهنگ دستخوش از محمدرضا عشریه 

بد پیله کردم به اون چشمای نابت

bd pilh krdm bh aon chshmai nabt

اون طرز نگاهت دلو برده

aon trz ngaht dlo brdh

با صورت جذاب و سادت بردی دل ما رو دستخوش

ba sort jzab o sadt brdi dl ma ro dstkhosh

الکی عاشق نمیشه آدم عجب چشایی دستخوش

alki aashgh nmishh adm ajb chshaii dstkhosh

چه خبرته ناز چشاتو کمتر کن من برات جونمو میزارم این وسط لب تر کن

chh khabarth naz chshato kmtr kn mn brat jonmo mizarm ain ost lb tr kn

موج موهاتو نداره حتی دریای شمال

moj mohato ndarh hti driai shmal

غم و غصه رو بیخیال واسم توو قلبت جا بزار

ghm o ghsh ro bikhial oasm too ghlbt ja bzar

چه خبرته ناز چشاتو کمتر کن من برات جونمو میزارم این وسط لب تر کن

chh khabarth naz chshato kmtr kn mn brat jonmo mizarm ain ost lb tr kn

موج موهاتو نداره حتی دریای شمال

moj mohato ndarh hti driai shmal

غم و غصه رو بیخیال واسم توو قلبت جا بزار

ghm o ghsh ro bikhial oasm too ghlbt ja bzar

وای دلم اختیارشو از دست داده بسکه خوبی دنیا از چشمم افتاده

oai dlm akhtiarsho az dst dadh bske khobi dnia az chshmm aftadh

با ما راه بیا یکم دیوونم کردی دلو دادم رفت تا تو نگام کردی

ba ma rah bia ikm dioonm krdi dlo dadm rft ta to ngam krdi

چه خبرته ناز چشاتو کمتر کن من برات جونمو میزارم این وسط لب تر کن

chh khabarth naz chshato kmtr kn mn brat jonmo mizarm ain ost lb tr kn

موج موهاتو نداره حتی دریای شمال

moj mohato ndarh hti driai shmal

غم و غصه رو بیخیال واسم توو قلبت جا بزار

ghm o ghsh ro bikhial oasm too ghlbt ja bzar

ترانه آهنگ دستخوش از محمدرضا عشریه 

موج موهاتو نداره حتی دریای شمال

moj mohato ndarh hti driai shmal

غم و غصه رو بیخیال واسم توو قلبت جا بزار

ghm o ghsh ro bikhial oasm too ghlbt ja bzar

وای دلم اختیارشو از دست داده بسکه خوبی دنیا از چشمم افتاده

oai dlm akhtiarsho az dst dadh bske khobi dnia az chshmm aftadh

با ما راه بیا یکم دیوونم کردی دلو دادم رفت تا تو نگام کردی

ba ma rah bia ikm dioonm krdi dlo dadm rft ta to ngam krdi

چه خبرته ناز چشاتو کمتر کن من برات جونمو میزارم این وسط لب تر کن

chh khabarth naz chshato kmtr kn mn brat jonmo mizarm ain ost lb tr kn

موج موهاتو نداره حتی دریای شمال

moj mohato ndarh hti driai shmal

غم و غصه رو بیخیال واسم توو قلبت جا بزار

ghm o ghsh ro bikhial oasm too ghlbt ja bzar







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب