loading...

موزیک خفن

آهنگ باورم نمیشه سیاوش عبداللهی Siavash Abdolahi - Bavaram Nemisheباورم نمیشه عشقم که منو تنهام گذاشتیکاش یه کم از عشق و احساس واسه من کنار میذاشتیتو میدونستی که من بی تو میمیرمحالا من سراغتو از کی ب

حسین بازدید : 0 دوشنبه 23 فروردین 1400

آهنگ باورم نمیشه سیاوش عبداللهی


Siavash Abdolahi - Bavaram Nemishe

باورم نمیشه عشقم که منو تنهام گذاشتی
کاش یه کم از عشق و احساس واسه من کنار میذاشتی

تو میدونستی که من بی تو میمیرم
حالا من سراغتو از کی بگیرم

چشمای خیسم دیگه سویی نداره
شمع زندگیم دیگه نوری نداره

روی خاک غربت دلم نشستم
زیر کوله بار غصه ها شکستم



باورم نمیشه عشقم که منو تنهام گذاشتی
کاش یه کم از عشق و احساس واسه من کنار میذاشتی

تو میدونستی که من بی تو میمیرم
حالا من سراغتو از کی بگیرم

منبع:







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب