loading...

موزیک خفن

    دانلود آهنگ mp3 چشمامو بستم میثم ابراهیمی,    دانلود رایگان آهنگ mp3 چشمامو بستم,    آهنگ mp3 چشمامو بستم میثم ابراهیمی اپارات,    آهنگ

حسین بازدید : 131 شنبه 12 بهمن 1398

    دانلود آهنگ mp3 چشمامو بستم میثم ابراهیمی
,    دانلود رایگان آهنگ mp3 چشمامو بستم
,    آهنگ mp3 چشمامو بستم میثم ابراهیمی اپارات
,    آهنگ mp3 چشمامو بستم از کنارش رد شدم
,    دانلود آهنگ mp3 میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ mp3 چشمامو بستم از علی قادری
,    دانلود اهنگ mp3 چشمامو بستم که اشکامو نبینه
,    دانلود آهنگ mp3 میثم ابراهیمی عشقم
,    آهنگ mp3 چشمامو بستم که اشکامو نبینه
,    download music

 

 

یکی همیشه هست که عاشق منه
♩♬♫ نگام که می کنه پلک نمی زنه ♩♬♫
تنهاست خودش ولی تنهام نمی ذاره
دریا که چیزی نیست عجب دلی داره
♩♬♫ با گریه هام میاد غمامو حل کنه ♩♬♫
نزدیک میشه تا منو بغل کنه


از آسمون شهر خیلی پایین تره
♩♬♫ در که وا کنم خدا پشت دره ♩♬♫
چشمامو بستم از کنارش رد شدم
چشاشو بسته تا نبینه بد شدم
♩♬♫ هر کاری می کنم ازم نمی گذره ♩♬♫

 

 

 


دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 چشمامو دانلود رایگان آهنگ mp3 چشمامو بستم دانلود آهنگ mp3 چشمامو بستم از علی قادری دانلود آهنگ mp3 چشمامو بستم از کنارش رد شدم آهنگ mp3 چشمامو بستم میثم ابراهیمی اپارات دانلود آهنگ mp3 چشمامو بستم حالمو نبینه دانلود آهنگ mp3 چشمامو میبندم دانلود آهنگ mp3 چشمامو بستم از علی قادریان دانلود اهنگ mp3 چشمامو بستم download music دانلود آهنگ mp3 چشمامو بستم میثم ابراهیمی آهنگ mp3 چشمامو بستم از کنارش رد شدم دانلود آهنگ mp3 میثم ابراهیمی دانلود اهنگ mp3 چشمامو بستم که اشکامو نبینه دانلود آهنگ mp3 میثم ابراهیمی عشقم آهنگ mp3 چشمامو بستم که اشکامو نبینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب