loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ دوباره از بابک جهانبخش آهنگ غمگین جدید عمرتو پای من نریز ..   متن آهنگ دوباره + دانلود دوباره اشک دوباره درددوباره گریه ی یه مرد دوباره زخم دوباره آهیه بازی پر اشتباه دوباره میب

حسین بازدید : 12 پنجشنبه 26 فروردین 1400

دانلود آهنگ دوباره از بابک جهانبخش

آهنگ غمگین جدید عمرتو پای من نریز ..

 

متن آهنگ دوباره + دانلود

دوباره اشک دوباره درددوباره گریه ی یه مرد

دوباره زخم دوباره آهیه بازی پر اشتباه

دوباره میبینم تورومیگم بمون اما برو

گریه هامو نبین بروبه پای من نشین برو

به پای من نشین برو ..

آهنگ دوباره از بابک جهانبخش

عمرتو پای من نریزبه فکر من نباش عزیز

حیف تو قربونی بشیتو غصه زندونی بشی

عمرتو پای من نریزبه فکر من نباش عزیز

حیف تو قربونی بشیتو غصه زندونی بشی

 

دانلود آهنگ دوباره

 

 

 

 

منبع: ناکامان







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب