loading...

موزیک خفن

متن مداحی هلالییه عمره گریه می کنم آقا تو روضه های تو بالاخره منم میشه فدای کربلای تو بالاخره منم میام تو اون ضریح باصفا به سینه و سر میزنم بین دو گنبد طلا این روزا توی شهر ما نمونده رنگی از خدا آقا د

حسین بازدید : 71 شنبه 08 مهر 1396



متن مداحی هلالی
یه عمره گریه می کنم آقا تو روضه های تو
بالاخره منم میشه فدای کربلای تو
بالاخره منم میام تو اون ضریح باصفا
به سینه و سر میزنم بین دو گنبد طلا
این روزا توی شهر ما نمونده رنگی از خدا
آقا دلم گرفته چون خالیه جای شهدا
یعنی میشه باز دوباره با مردای بی ادعا
بریم اونجایی که میگن کرب و بلای جبهه ها
چند وقتیه دارم برات خودمو لایق می کنم
اما تو این شهر گناه دیگه دارم دق می کنم
تا می بینند حسینی ها یه گوشه هیئت می زنند
یزیدهای زمونه مون طعنه و تهمت می زنند


وسط مجلس گناه کار خوبه این زمونه است !
تا که میری تو هیئتا میگن ولش کن دیوونه است !
حتی میگیره قلبم از دیدن شادی عیان
جشن هایی که به پا میشه به اسم صاحب الزمان
همه چیزا عوض شده جای گریه می خندیدند
نیمه شعبان شده بود تو کوچه ها می رقصیدند !
آخه بگو جشنی که توش آقا نیاد چه جشنیه ؟
آخه بگو جشنی که توش گناه بیاد چه جشنیه ؟


http://raghebon.ir/








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب