loading...

موزیک خفن

متن آهنگ نگاه تو نیما شمس و امین,دانلود موزیک ویدیو نگاه تو نیما شمس و امین,کد موزیک نگاه تو نیما شمس و امین,دانلود ترانه نگاه تو نیما شمس و امین,کد آهنگ نگاه ت

حسین بازدید : 387 دوشنبه 25 بهمن 1395



متن آهنگ نگاه تو نیما شمس و امین www.xNi3e.iR
Lyrics Music Amin Ft Nima Shams Negahe To
متن آهنگ نگاه تو نیما شمس و امین
ترانه و شعر آهنگ نگاه تو نیما شمس و امین
یه اتفاق ساده یه حسه فوق العاده یه مردی که یه عمری دل به کسی نداده
این لحظه ها چه زیباست نگاه تو یه دنیاست وسعته آسمونه آروم مثله یه دریاست
دوست دارم اینو میدونی احساسم رو از چشام میخونی
دوست دارم با یه بغل ترانه با یه دنیا حرفای عاشقانه
تکست آهنگ نگاه تو نیما شمس و امین
چقد خوبه که تو هر لحظه زیبایی چقد خوبه که تو همیشه زیبایی
من تویه چشات آیندمو دیدم من کنار لبخند تو خندیدم
چقد خوبه که تو هر لحظه زیبایی چقد خوبه که تو همیشه زیبایی


من تویه چشات آیندمو دیدم من کنار لبخند تو خندیدم
خندیدم من با عشقه تو به دنیا خندیدم
دوست دارم اینو میدونی احساسم رو از چشام میخونی
دوست دارم با یه بغل ترانه با یه دنیا حرفای عاشقانه
دوست دارم اینو میدونی احساسم رو از چشام میخونی
دوست دارم با یه بغل ترانه با یه دنیا حرفای عاشقانه

http://www.faratext.com








برچسب ها متن آهنگ نگاه تو نیما شمس و امین دانلود موزیک ویدیو نگاه تو نیما شمس و امین کد موزیک نگاه تو نیما شمس و امین دانلود ترانه نگاه تو نیما شمس و امین کد آهنگ نگاه تو نیما شمس و امین ljk jvhkiHik' [ndn کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگاه تو نیما شمس و امین دانلود آهنگ نگاه تو نیما شمس و امین متن ترانه نگاه تو نیما شمس و امین دانلود آهنگ جدید نگاه تو نیما شمس و امین بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ نگاه تو نیما شمس و امین کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید نگاه تو نیما شمس و امین ljk Hik' [ndn تکست آهنگ نگاه تو نیما شمس و امین آهنگ نگاه تو نیما شمس و امین کد پیشواز همراه اول نگاه تو نیما شمس و امین دانلود آهنگ با لینک مستقیم نگاه تو نیما شمس و امین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب