loading...

موزیک خفن

دانلود ریمیکس میمیرم میمیرم Download New Remix Ahmad Solo Song Mimiram [ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]   دانلود ریمیکس میمیرم میمیرم متن آهنگ میمیرم میمیرم تو دستات سرده

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400

دانلود ریمیکس میمیرم میمیرم

Download New Remix Ahmad Solo Song Mimiram

[ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]

دانلود ریمیکس  میمیرم به نام  میمیرم

 

دانلود ریمیکس میمیرم میمیرم

متن آهنگ میمیرم میمیرم

تو دستات سرده با دستام نگاهت قهره با چشمام

تو میری با یکی دیگه شاید این آخر کاره

این آخر کاره

با اینکه عشقمو دیدی بازم از زندگیم میری

تو دستاتو تکون میدی شاید این آخر کاره

این آخر کاره

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد

برگرد

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد

برگرد

تو دستات سرده با دستام نگاهت قهره با چشمام

تو میری با یکی دیگه شاید این آخر کاره

این آخر کاره

با اینکه عشقمو دیدی بازم از زندگیم میری

تو دستاتو تکون میدی شاید این آخر کاره

این آخر کاره

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد

برگرد

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد

برگرد

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد

برگرد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب