loading...

موزیک خفن

متن مداحی هلالیبزار قنوت دست من به دامنت دخیل باشه بزار که خاک پای تو روی سرم کفیل باشه تو جاده سیاه شب نور قنوتت رو می خوام بزار دعای روشنت چراغ جبرئیل باشه می خوام به خلوت دلم دیگه به هیشکی راه ندم

حسین بازدید : 81 شنبه 06 آبان 1396


متن مداحی هلالی
بزار قنوت دست من به دامنت دخیل باشه
بزار که خاک پای تو روی سرم کفیل باشه
تو جاده سیاه شب نور قنوتت رو می خوام
بزار دعای روشنت چراغ جبرئیل باشه
می خوام به خلوت دلم دیگه به هیشکی راه ندم
آدم خوبه تو حرف زدن با یار خود بخیل باشه
بریز میون دست من اشکای شفع و وترت رو
می خوام که دستام همیشه چشمه سلسبیل باشه
تبر بده که من خودم بت بزرگه خودمم


بالاخره تو بتکده باید یکی خلیل باشه
فقط به انتظار تو میشینم و زار می زنم
چیکار کنه زائری که کور و کر و علیل باشع
میاد شبونه میشینه روی عمود چادرت
اگه که یا کریم من کبوتر اصیل باشه
می خوام تو رو ببینم و الی الابد سجده کنم
عاقل باید که هر کارش محکم و با یقین باشه


http://raghebon.ir/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب