loading...

موزیک خفن

کد موزیک میگن که عوض شدی شهاب مظفری,متن ترانه میگن که عوض شدی شهاب مظفری ,تکست آهنگ میگن که عوض شدی شهاب مظفری,دانلود آهنگ جدید میگن که عوض شدی شهاب مظفری,دانلو

حسین بازدید : 161 دوشنبه 25 بهمن 1395




متن آهنگ میگن که عوض شدی شهاب مظفری www.xni3e.ir
Lyrics Music Shahab Mozaffari Migan Ke Avaz Shodi
متن آهنگ میگن که عوض شدی شهاب مظفری
ترانه و شعر آهنگ میگن که عوض شدی شهاب مظفری
میگن که عوض شدی یکم شکسته شدی تو هم شبیه خودم به یکی وابسته شدی
اما میگن سرده باهات حواسش نیست به کارات حالا اینو فهمیدی اون من بودم که موندم باهات
میگن مسافره اصا اومد که بره تو رو تنها بذاره غصه بیاد تویه دلت
میگن که موندی به پاش مثله من مردی براش عشقه منو ندیدی و آره این بوده سزاش
بازم میفتی تو به یادم میخوای بمونی با من دیگه نمیشه برگردی
میگی پشیمونی از کارم میخوای باشی کنارم به من خیلی تو بد کردی
بازم میفتی تو به یادم میخوای بمونی با من دیگه نمیشه برگردی

میگی پشیمونی از کارم میخوای باشی کنارم به من خیلی تو بد کردی
تکست آهنگ میگن که عوض شدی شهاب مظفری
میگن که کلافه ای تو دلش اضافه ای ول نمیکنی بری بس که یه بی اراده ای
میگن که خیسه چشات وقت نمیذاره برات حالا اینو فهمیدی اون من بود که موندم باهات
میگن که دلت پره داره غصه میخوره اون ازت خسته شده کشیده یه خط دورت
میگن که سنگ شده هی ازت فراریه حالا اینو فهمیدی اون من بودم که موندم باهات
بازم میفتی تو به یادم میخوای بمونی با من دیگه نمیشه برگردی
میگی پشیمونی از کارم میخوای باشی کنارم به من خیلی تو بد کردی
بازم میفتی تو به یادم میخوای بمونی با من دیگه نمیشه برگردی
میگی پشیمونی از کارم میخوای باشی کنارم به من خیلی تو بد کردی
بازم میفتی تو به یادم میگن که شکسته شدی
http://www.faratext.com










برچسب ها کد موزیک میگن که عوض شدی شهاب مظفری متن ترانه میگن که عوض شدی شهاب مظفری تکست آهنگ میگن که عوض شدی شهاب مظفری دانلود آهنگ جدید میگن که عوض شدی شهاب مظفری دانلود آهنگ میگن که عوض شدی شهاب مظفری کد آهنگ میگن که عوض شدی شهاب مظفری دانلود ترانه میگن که عوض شدی شهاب مظفری کد پیشواز همراه اول میگن که عوض شدی شهاب مظفری ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ جدید میگن که عوض شدی شهاب مظفری بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ با لینک مستقیم میگن که عوض شدی شهاب مظفری ljk Hik' [ndn متن آهنگ میگن که عوض شدی شهاب مظفری کد آهنگ پیشواز ایرانسل میگن که عوض شدی شهاب مظفری دانلود موزیک ویدیو میگن که عوض شدی شهاب مظفری آهنگ میگن که عوض شدی شهاب مظفری دانلود آهنگ میگن که عوض شدی شهاب مظفری کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب