loading...

موزیک خفن

مگه توی این زمونه هردلی که مهربونهباید از غصه بمیره یا همش تنها بمونهتا لبش وا کرد و خندید دل من تو سینه لرزیدوقتی که از من جدا شد مگه از خدا نترسیدالهی خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شهروز خوش هرگز

حسین بازدید : 47 چهارشنبه 30 خرداد 1397

مگه توی این زمونه هردلی که مهربونه
باید از غصه بمیره یا همش تنها بمونه
تا لبش وا کرد و خندید دل من تو سینه لرزید
وقتی که از من جدا شد مگه از خدا نترسید
الهی خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبینه قسمتش رنج و عذاب شه


دل خوش باور من اسیره بخت بده
روی پیشونیم روزگار مهر بدبختی زده
قلب مهربونم و عاقبت شکست و رفت
توی این شهر غریب دل به من نبست و رفت
الهی خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبینه قسمتش رنج و عذاب شه
الهی خونش خراب شه هر دو چشمونش پر آب شه
روز خوش هرگز نبینه قسمتش رنج و عذاب شه


http://mehdi-sa.blogfa.com/post-41.aspx

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این آهنگ در آرشیو ما موجوده 

برای درخواست آهنگ به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب