loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ علیرضا قمیشی باور نمی کنم,    اهنگ اسیر علیرضا قمیشی,    دانلود اهنگ درد دوری علیرضا قمیشی,    دانلود البوم علیرضا قمیشی,&n

حسین بازدید : 285 سه شنبه 05 تیر 1397



,    دانلود آهنگ علیرضا قمیشی باور نمی کنم
,    اهنگ اسیر علیرضا قمیشی
,    دانلود اهنگ درد دوری علیرضا قمیشی
,    دانلود البوم علیرضا قمیشی
,    دانلود آهنگ علیرضا قمیشی فقط آرزو کن
,   
,   

http://nakaman.ir/10864/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%82%D9%85%DB%8C%D8%B4%DB%8C.html

متن آهنگ

باور نمیکنم که تو اون آدم گذشته ای

شاید که خسته شدی و از عشق من گسسته ای

باور نمیکنم که این حرفای تلخ حرف توئه

شاید زمستون شدی و رو بوم من برف توئه

آهنگ باور نمیکنم از علیرضا قمیشی

باور نمیکنم که با تورسیدم به انتها

بگو که با من میمونی تا آخرین روز خدا

بگو هنوز توی دلت رفاقت و سادگیه

باور نمی کنم که باز وقت خداحافظیه

آهنگ باور نمیکنم از علیرضا قمیشی

بودن عکست توی قاب دیدن چشمات توی خواب

عادت هر شبم شد و عشق تو شد یه عشق ناب

اما تو فرصت ندادی من خودمو پیدا کنم

وایسا تا آخرش رفیق نذار تا باز رهات کنم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ علیرضا قمیشی باور نمی کنم اهنگ اسیر علیرضا قمیشی دانلود اهنگ درد دوری علیرضا قمیشی دانلود البوم علیرضا قمیشی دانلود آهنگ علیرضا قمیشی فقط آرزو کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب