loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ دستمو بالا گرفتم,    با کی میجنگی عزیزم من ببازم تو نبردی,    دستمو بالا گرفتم نه واسه عقب نشینی,    دانلود آهنگ سرنوشت شاد

حسین بازدید : 357 چهارشنبه 06 تیر 1397



,    دانلود آهنگ دستمو بالا گرفتم
,    با کی میجنگی عزیزم من ببازم تو نبردی
,    دستمو بالا گرفتم نه واسه عقب نشینی
,    دانلود آهنگ سرنوشت شادمهر
,    موزیک ویدیو شادمهر من که تسلیم تو بودم
,    دانلود آهنگ سرنوشت شادمهر عقیلی
,    خونمون میدون جنگ نیست
,    دانلود اهنگ شادمهر
,    اهنگ سرنوشت شادمهر
,   

http://www.darvishmusic.com/21635/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85%D9%87%D8%B1-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA.html

 

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی سرنوشت
Download New Music Shadmehr Aghili Sarnevesht

ترانه : آرش مهرابی | آهنگ : وحید پویان | تنظیم : سعید زمانی

آهنگ شادمهر عقیلی بنام سرنوشت من که تسلیم تو بودم از چه جنگی زخم خوردی

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی سرنوشت

 

متن آهنگ جدید شادمهر عقیلی سرنوشت

خونه مون میدون جنگ نیست من به خاطر تو اینجام
سر چی باید بجنگیم من ازت چیزی نمیخوام

نه تو این خونه اسیری نمیخوام کسی فدا شه نمیخواد سنگر بگیری

جز یه عشق که بینه ما هست هر چی دوست داری خراب کن
مثله هر شب سرنوشت هر دو مونو انتخاب کن

من منکه تسلیم تو بودم از چه جنگی زخم خوردی با کی میجنگی عزیزم من ببازم تو نبردی
دستمو دستمو بالا گرفتم نه واسه عقب نشینی رو به روت آیینه گذاشتم زندگیمونو ببینی ببینی

شعر آهنگ جدید شادمهر عقیلی سرنوشت

نه غریبم نه یه دشمن نه تو این خونه اسیری نمیخوام کسی فدا شه نمیخواد سنگر بگیری

خونه مون میدون جنگ نیست من به خاطر تو اینجام سر چی باید بجنگیم

من منکه تسلیم تو بودم از چه جنگی زخم خوردی با کی میجنگی عزیزم من ببازم تو نبردی
دستمو دستمو بالا گرفتم نه واسه عقب نشینی رو به روت آیینه گذاشتم زندگیمونو ببینی ببینی

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود آهنگ دستمو بالا گرفتم با کی میجنگی عزیزم من ببازم تو نبردی دستمو بالا گرفتم نه واسه عقب نشینی دانلود آهنگ سرنوشت شادمهر موزیک ویدیو شادمهر من که تسلیم تو بودم دانلود آهنگ سرنوشت شادمهر عقیلی خونمون میدون جنگ نیست دانلود اهنگ شادمهر اهنگ سرنوشت شادمهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب