loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ قسم به تو لیلا,    دانلود آهنگ قسم به تو از لیلا فروهر ویکی صدا,    دانلود اهنگ قسم به تو که عشق من,    آهنگ قسم به تو با ص

حسین بازدید : 562 یکشنبه 17 تیر 1397



,    دانلود آهنگ قسم به تو لیلا
,    دانلود آهنگ قسم به تو از لیلا فروهر ویکی صدا
,    دانلود اهنگ قسم به تو که عشق من
,    آهنگ قسم به تو با صدای لیلا فروهر
,    متن اهنگ قسم به تو لیلا فروهر
,    دانلود موزیک ویدئو قسم به تو از لیلا فروهر
,    دانلود اهنگ قسم به تو لیلا فروهر
,    متن قسم به تو لیلا فروهر
,    دانلود آهنگ لیلا فروهر به نام قسم به تو
,   

قسم به تو که عشق من
یه عشق بی زبونه
به پای تو چه آتیشه
یه چشمه جنونه
چو عشق ما به هم رسد
طلوع یک ستاره س
تو زندگی برای ما
تولدی دوباره س
بکش به زنجیرم که بی تو میمیرم
اسیر تقدیرم فناپذیرم
همیشه غمگینم غم تو تسکینم
بیا به بالینم نذار بمیرم
قسم به تو که عشق من
یه عشق بی زبونه
به پای تو چه آتیشه
یه چشمه جنونه
چو عشق ما به هم رسد
طلوع یک ستاره س
تو زندگی برای ما
تولدی دوباره س

ای یار من ساحلم تو دریا
لبریز آرزوها عاشقترین تو دنیا
ای یار وقتی من و تو شد ما
دنیا میشه چه زیبا حتی تو خواب و رویا
قسم به تو که عشق من
یه عشق بی زبونه
به پای تو چه آتیشه
یه چشمه جنونه
چو عشق ما به هم رسد
طلوع یک ستاره س
تو زندگی برای ما
تولدی دوباره س

ای یار من ساحلم تو دریا
لبریز آرزوها عاشقترین تو دنیا
ای یار وقتی من و تو شد ما
دنیا میشه چه زیبا حتی تو خواب و رویا

قسم به تو که عشق من
یه عشق بی زبونه
به پای تو چه آتیشه
یه چشمه جنونه
چو عشق ما به هم رسد
طلوع یک ستاره س
تو زندگی برای ما
تولدی دوباره س
بکش به زنجیرم که بی تو میمیرم
اسیر تقدیرم فناپذیرم
همیشه غمگینم غم تو تسکینم
بیا به بالینم نذار بمیرم
قسم به تو که عشق من
یه عشق بی زبونه
به پای تو چه آتیشه
یه چشمه جنونه
چو عشق ما به هم رسد
طلوع یک ستاره س
تو زندگی برای ما
تولدی دوباره س

forum.freedownload.ir/thread-207965-page-5.html

 

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام








برچسب ها دانلود آهنگ قسم به تو لیلا دانلود آهنگ قسم به تو از لیلا فروهر ویکی صدا دانلود اهنگ قسم به تو که عشق من آهنگ قسم به تو با صدای لیلا فروهر متن اهنگ قسم به تو لیلا فروهر دانلود موزیک ویدئو قسم به تو از لیلا فروهر دانلود اهنگ قسم به تو لیلا فروهر متن قسم به تو لیلا فروهر دانلود آهنگ لیلا فروهر به نام قسم به تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب