loading...

موزیک خفن

متن آهنگ    کاش ا ين عشق ويرون هنوز ميون ما بود    واسه من توي قلبت هنوز يه ذره جا بود    ميخواي تنهام بذاري با ا ين دل ديوونه    تو ديگه سي

حسین بازدید : 39 چهارشنبه 27 تیر 1397


متن آهنگ
    کاش ا ين عشق ويرون هنوز ميون ما بود
    واسه من توي قلبت هنوز يه ذره جا بود
    ميخواي تنهام بذاري با ا ين دل ديوونه
    تو ديگه سيري از من به صد هزار بهونه
    من دوست دارم عاشقتم ا ينجوري آزارم نده
    جواب رد به ا ين قلب گرفتارم نده
    من دوست دارم عاشقتم ا ينجوري آزارم نده
    جواب رد به ا ين قلب گرفتارم نده

    نگو تمومه عمره آشنا ئي
    نگو رسيده لحظه جدا ئي
    قسم به اون خدا ئي که ميپرستي


    دارو ندار ا ين زن فقط تو هستي
    کاشکي از اول من ميدونستم
    معني حرفها ئي که ميگي نميدوني
    براي قلب ساده خوش باور من
    مثل هوسهاي جووني نميموني
    من دوست دارم عاشقتم ا ينجوري آزارم نده
    جواب رد به ا ين قلب گرفتارم نده
    من دوست دارم عاشقتم ا ينجوري آزارم نده
    جواب رد به ا ين قلب گرفتارم نده

    نگو تمومه عمره آشنا ئي
    نگو رسيده لحظه جدا ئي
    قسم به اون خدا ئي که ميپرستي
    دارو ندار ا ين زن فقط تو هستي
    کاشکي از اول من ميدونستم
    معني حرفها ئي که ميگي نميدوني
    براي قلب ساده خوش باور من
    مثل هوسهاي جووني نميموني
    من دوست دارم عاشقتم ا ينجوري آزارم نده
    جواب رد به ا ين قلب گرفتارم نده
    من دوست دارم عاشقتم ا ينجوري آزارم نده
    جواب رد به ا ين قلب گرفتارم نده





منبع
https://talk.patoghu.com/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب