loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ دفتر خاطراتمو,    دانلود آهنگ دفتر خاطراتمو وا میکنم به یادتو,    دانلود آهنگ دفتر خاطراتمو وا میکنم به یاد تو,    دانلود ا

حسین بازدید : 7993 شنبه 30 تیر 1397


,    دانلود آهنگ دفتر خاطراتمو
,    دانلود آهنگ دفتر خاطراتمو وا میکنم به یادتو
,    دانلود آهنگ دفتر خاطراتمو وا میکنم به یاد تو
,    دانلود اهنگ دفتر خاطراتمو باز میکنم به یاد تو
,    دفتر خاطراتمو وامیکنم به یادتو
,    دانلود آهنگ خالی از کامران و هومن با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ خالی کامران و هومن
,    متن آهنگ خالی کامران و هومن
,    دانلود موزیک ویدیو خالی از کامران و هومن

 

 

دفتر خاطراتمو، وا میکنم به یاد تو

در میارم از آلبومم،عکسای یادگاریتو

عکسا تو هی میبوسمو،زل میزنم به دفترم

عشق تو مونده در دل و،فکر تو مونده در سرم

من هنوزم دوستت دارم

زنجیر قفل یاد تو،از دل من وا نمیشه

طفلکی قلب عاشقم،فکرته هر جا همیشه

بعد تو روزگار من،خیلی به سختی میگذره

فکر نکن عاشقت یه روز،عشقتو از یاد میبره

من هنوزم دوستت دارم

کاش خونه ی قلبمو باز،بیای چراغونی کنی

کاش تو حصار زندگیت،باز منو زندونی کنی

کاشکی بیای مثل قدیم،دست تو دستام بذاری

قول بدی این بار که بیای،باز نری تنهام بذاری

من هنوزم دوستت دارم............

 

 ,    دانلود آهنگ دفتر خاطراتمو وا میکنم به یادتو

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ دفتر خاطراتمو دانلود آهنگ دفتر خاطراتمو وا میکنم به یادتو دانلود آهنگ دفتر خاطراتمو وا میکنم به یاد تو دانلود اهنگ دفتر خاطراتمو باز میکنم به یاد تو دفتر خاطراتمو وامیکنم به یادتو دانلود آهنگ خالی از کامران و هومن با لینک مستقیم دانلود آهنگ خالی کامران و هومن متن آهنگ خالی کامران و هومن دانلود موزیک ویدیو خالی از کامران و هومن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب