loading...

موزیک خفن

,    متن اهنگ نترسونم شهاب,    اهنگ نترسونم شهاب مظفری,    دانلود اهنگ شهاب مظفری منم خوب میشم یه روز,    متن آهنگ ترن شهاب مظفری, &nbs

حسین بازدید : 221 پنجشنبه 11 مرداد 1397


,    متن اهنگ نترسونم شهاب
,    اهنگ نترسونم شهاب مظفری
,    دانلود اهنگ شهاب مظفری منم خوب میشم یه روز
,    متن آهنگ ترن شهاب مظفری
,    متن اهنگ دلبرجان شهاب مظفری
,    متن آهنگ شهاب مظفری معذرت
,    متن اهنگ شهاب مظفری دلبریتو
,    متن اهنگ جدایی شهاب مظفری
,    متن اهنگ ای از شهاب مظفری
,   

http://www.persiantext.ir/5942/text-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%B3%D9%88%D9%86%D9%85-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%B8%D9%81%D8%B1%DB%8C.html

متن آهنگ نترسونم شهاب مظفری
Lyrics Music Shahab Mozaffari Natarsonam

متن آهنگ نترسونم شهاب مظفری

 

ترانه و شعر آهنگ نترسونم شهاب مظفری
نترسونم منو ای راحته جونم نترسونم
منو تو آتیشه قهرت نسوزونم نترسونم
که جاتو تو دلم هیچکس نمیگیره نترسونم
که بی تو قلبم من از زندگی سیره نترسونم
نگو از پیش من میری نگو قصد سفر داری
نگو از عشق من سیری نگو اینجا نمیمونی نترسونم
بمون با من که با تو زنده میمونم نترسونم
بذار پیشت بمونم آخه از عشقه تو من عمریه مجنونم
نترسونم نترسونم
تکست آهنگ نترسونم شهاب مظفری
نرو دستاتو میبوسم بمون خونه م که میدونم
همه روزایه خوبو برمیگردونم یه دیوونم
که جاتو تو دلم هیچکس نمیگیره نترسونم
که بی تو قلبه من از زندگی سیره نترسونم نترسونم
بمون با من که با تو زنده میمونم نترسونم
بذار پیشت بمونم آخه از عشقه تو من عمریه مجنونم
نترسونم نترسونم
نترسونم نترسونم نترسونم نترسونم

**







برچسب ها متن اهنگ نترسونم شهاب اهنگ نترسونم شهاب مظفری دانلود اهنگ شهاب مظفری منم خوب میشم یه روز متن آهنگ ترن شهاب مظفری متن اهنگ دلبرجان شهاب مظفری متن آهنگ شهاب مظفری معذرت متن اهنگ شهاب مظفری دلبریتو متن اهنگ جدایی شهاب مظفری متن اهنگ ای از شهاب مظفری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب