loading...

موزیک خفن

متن مداحی زیبای گل رشیدم از مجید بنی فاطمهمتن مداحی زیبای گل رشیدم از مجید بنی فاطمه   گل رشیدم بعد از تو شکسته شد کمرمسرت رو هر شب می بینم رو نیزه ها پسرممنم منم اون که بعد تو آواره ی مدینه ام

حسین بازدید : 199 دوشنبه 22 مرداد 1397

متن مداحی زیبای گل رشیدم از مجید بنی فاطمه
متن مداحی زیبای گل رشیدم از مجید بنی فاطمه

 

گل رشیدم بعد از تو شکسته شد کمرم
سرت رو هر شب می بینم رو نیزه ها پسرم
منم منم اون که بعد تو آواره ی مدینه ام
نشسته آثار داغ تو به صورت متینه ام
مدینه ام سینه زن شده با موج گرداب سینه ام



ای گل پر پر من ، گل مستر من ، گل بی سر من

متن مداحی زیبای گل رشیدم از مجید بنی فاطمه



بیاید کنارم زخمی های اومده ز سفر
بگید به مادر از طوفان کربلا چه خبر
به من بگید توی کربلا چی شد کنار علقمه
که عباسم روی نیزه ها همش می گفت یا فاطمه
که ذکر زهرا چو مرحمی به سوزش درد قلب من
اون فارث العربه ، خیلی با ادبه ، فاطمی نسبه
ای گل پرپر من ، گل مستر من ، گل بی سر من

منبع:

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب