loading...

موزیک خفن

   ,   من که جز تو عشقی ندارم   ,   عشقی تودلم جا ندارم   ,   همیشه یادتم درانتظارتم   ,   اینو بدون که من همیشه &n

حسین بازدید : 211 چهارشنبه 07 شهریور 1397




   ,   من که جز تو عشقی ندارم

   ,   عشقی تودلم جا ندارم

   ,   همیشه یادتم درانتظارتم

   ,   اینو بدون که من همیشه

   ,   عاشقتم.چشمای من غرور چشم تو

   ,   من از صدای تو میشم دیونه

   ,   اینو خدای من چه خوب میدونه




 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دنبال این آهنگ هستیم فعلا پیدا نشده اگه کسی داره برامون ارسال کنه

برای درخواست آهنگهای دیگر به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930







برچسب ها من که جز تو عشقی ندارم عشقی تودلم جا ندارم همیشه یادتم درانتظارتم اینو بدون که من همیشه عاشقتم.چشمای من غرور چشم تو من از صدای تو میشم دیونه اینو خدای من چه خوب میدونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب