دانلود آهنگ مرتضی پاشایی و شادمهر عقیلی دل دیوونه

Download Music Morteza Pashaei & Shadmehr Aghili Dele Divooneh

آهنگ مرتضی پاشایی و شادمهر عقیلی بنام دل دیوونه

نگو که رفتنه تو سهمه منه دله من طاقت نداره میشکنه

نگو که باید جدا شیم نگو قسمته منو تو رفتنه

تنظیم:حمید رضاییان

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی و شادمهر عقیلی دل دیوونه

 

متن آهنگ دل دیوونه از مرتضی پاشایی و شادمهر عقیلی

چند روزه دله دیوونه میگیره همش بهونه
آتیشم میزنه هر شب جایه خالیت تویه خونه

دله من هواتو داره دیگه طاقت نمیاره این
این دله همیشه گریون مثه ابرایه بهاره

کی تو رو دوستت داره قد یه دنیا
کی میخواد با تو باشه حتی تو رویا
دنباله جایه پاهاته رویه شنهایه قشنگو خیسه دریا

نگو که رفتنه تو سهمه منه دله من طاقت نداره میشکنه

Nago ke raftane to sahme mane dele man taghat nadare mishkane

نگو که باید جدا شیم نگو قسمته منو تو رفتنه

Nago ke bayad joda shim nago ghesmate mano to raftane

ترانه آهنگ دل دیوونه از مرتضی پاشایی و شادمهر عقیلی

کی تو رو دوستت داره قد یه دنیا
کی میخواد با تو باشه حتی تو رویا
دنباله جایه پاهاته رویه شنهایه قشنگو خیسه دریا

نگو که رفتنه تو سهمه منه دله من طاقت نداره میشکنه

Nago ke raftane to sahme mane dele man taghat nadare mishkane

نگو که باید جدا شیم نگو قسمته منو تو رفتنه

Nago ke bayad joda shim nago ghesmate mano to raftane

چند روزه دله دیوونه میگیره همش بهونه
آتیشم میزنه هر شب جایه خالیت تویه خونه

دله من هواتو داره دیگه طاقت نمیاره این
این دله همیشه گریون مثه ابرایه بهاره

نگو که رفتنه تو سهمه منه دله من طاقت نداره میشکنه

Nago ke raftane to sahme mane dele man taghat nadare mishkane

نگو که باید جدا شیم نگو قسمته منو تو رفتنه

Nago ke bayad joda shim nago ghesmate mano to raftane