loading...

موزیک خفن

متن مداحی امون ز چشمای حسود که اکبر و نظر کرد جواد مقدم امون ز چشمای حسود که اکبرو نظر کردداغ لب قشنگشو بر جگر پدر کردبابات کنار خیمه ها دست به دعا نشستهخدایا کی علی میاد دیگه دلم شکستهصدا بلند ش

حسین بازدید : 271 جمعه 23 شهریور 1397

متن مداحی امون ز چشمای حسود که اکبر و نظر کرد جواد مقدم
 
امون ز چشمای حسود که اکبرو نظر کرد
داغ لب قشنگشو بر جگر پدر کرد
بابات کنار خیمه ها دست به دعا نشسته
خدایا کی علی میاد دیگه دلم شکسته
صدا بلند شد که پدر دیگه علی نداری
تشنه دارم جون میدم و کاش کمی آب بیاری
تا صدا اکبرو شنید ریخت رو سرش آسمون
عصا دیگه شکسته شد بابا شده قد کمون
یه بار دیگه بابا بگو دیگه توون ندارم


میخوام بابا صورتمو رو صورتت بذارم
بارون خون می ریزه از هر سر گیسوی تو
بابات زمین گیر شده از شکاف ابروی تو

شبیه مادرم شدی بازوی تو کبوده
بگو که این دور و برا مگر مغیره بوده
------------
کمکم کن خواهر من یادگار مادر من
داره جون میده عزیزم میره از کف اکبر من
اکبرم لباتو وا کن دوباره بابا صدام کن
جون خواهرت رقیه یه بار دیگه نگام کن
فصل درده و خزونه دور لب هات پرخونه
پاشو ای مؤذن من وقت گفتن اذونه
شدم از زندگی خسته مادرم اینجا نشسته
اکبرم شبیه زهرا سینه و پهلوت شکسته
خون روی زمین دویده سینه شو دشمن دریده
وقت جون دادن نگاه کن پاشو رو زمین کشیده
داداش دشمنا نامردن به اشک ماها میخندن
اگه تو با ما نباشی دست زینبو میبندن







برچسب ها دانلود نوحه زیبا متن مداحی امون ز چشمای حسود که اکبر و نظر کرد جواد مقدم دانلود نوحه جدید و زیبا سبک مداحی امون ز چشمای حسود که اکبر و نظر کرد جواد مقدم دانلود مداحی امون ز چشمای حسود که اکبر و نظر کرد جواد مقدم گلچین مداحی امون ز چشمای حسود که اکبر و نظر کرد جواد مقدم مداحی دانلود مداحی سینه زنی تکست مداحی امون ز چشمای حسود که اکبر و نظر کرد جواد مقدم دانلود مداحی جدید شعر مداحی متن مداحی امون ز چشمای حسود که اکبر و نظر کرد جواد مقدم شعر مداحی امون ز چشمای حسود که اکبر و نظر کرد جواد مقدم نوحه امون ز چشمای حسود که اکبر و نظر کرد جواد مقدم دانلود نوحه امون ز چشمای حسود که اکبر و نظر کرد جواد مقدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب