loading...

موزیک خفن

متن آهنگ  گل مرداب از فریدون بیگدلی,دانلود آهنگ  گل مرداب از فریدون بیگدلی,دانلود آهنگ  گل مرداب از فریدون بیگدلی رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  گل مرداب از فریدون بیگدلی,کد

حسین بازدید : 71 یکشنبه 25 شهریور 1397

متن آهنگ  گل مرداب از فریدون بیگدلی,دانلود آهنگ  گل مرداب از فریدون بیگدلی,دانلود آهنگ  گل مرداب از فریدون بیگدلی رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  گل مرداب از فریدون بیگدلی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  گل مرداب از فریدون بیگدلی,دانلود آهنگ  گل مرداب از فریدون بیگدلی کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  گل مرداب از فریدون بیگدلی,

متن آهنگ گل مرداب از فریدون بیگدلی
منو بشناس ای غریبه
ای به من از من خودی تر
من گل مردابی ام که
سایه ای نداره بر سر
گاهی بازیچه احساس
گاهی تسلیم به گناهم
باورم کن که جوونم اگه قلب اشتباهم

♫♫♫

دانلود آهنگ فریدون بیگدلی گل مرداب

♫♫♫
دستامو بگیر که مرداب ریشه هامو می پوسونه
این هوا هوای من نیست من و برگردون به خونه
خسته از این نارفیقان
خسته از کابوس فردام
گل مردابتو بشناس
باغبون کودکی هام

♫♫♫

http://beepmusic.org

دانلود موزیک با کیفیت 128







برچسب ها متن آهنگ گل مرداب از فریدون بیگدلی دانلود آهنگ گل مرداب از فریدون بیگدلی دانلود آهنگ گل مرداب از فریدون بیگدلی رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول گل مرداب از فریدون بیگدلی کد آهنگ پیشواز همراه اول گل مرداب از فریدون بیگدلی دانلود آهنگ گل مرداب از فریدون بیگدلی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل گل مرداب از فریدون بیگدلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب