loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند عزیز جونی,    دانلود اهنگ دل نگرونم,    دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند به نام نقاشی,    دانلود آهنگ شاد مهدی اح

حسین بازدید : 35 جمعه 05 بهمن 1397


,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند عزیز جونی
,    دانلود اهنگ دل نگرونم
,    دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند به نام نقاشی
,    دانلود آهنگ شاد مهدی احمدوند اشتباه
,    دانلود آهنگ عاشق شدم از مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ شاد مهدی احمدوند تویی عشقم
,    متن آهنگ ستاره مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند داد بزن
,    دانلود آهنگ شاد مهدی احمدوند از این ساعت

,   

 

 

عزیز جونی بگو پیشت می مونم♫
خیلی تو مهربونی بگو پیشم می مونی♫
کنار من باش نگو نمی تونی♫
آرزومه تو مال من شی دستت رو بگیرم♫
تو نباشی کنارم بدون تو میمیرم♫
آرزومه بگی همیشه کنار تو بمونم♫
من دیونه هر شب برای تو بخونم♫
دل نگرونم دیگه بی تو. نمی تونم♫
عزیز جونی بگو پیشت می مونم♫
خیلی تو مهربونی بگو پیشم می مونی♫
کنار من باش نگو نمی تونی♫

https://upmusics.com/
دوباره میگم♫
دل نگرونم دیگه بی تو نمی تونم♫
عزیز جونی بگو پیشت می مونم♫
خیلی تو مهربونی بگو پیشم می مونی♫
کنار من باش نگو نمی تونی♫

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ مهدی احمدوند عزیز جونی دانلود اهنگ دل نگرونم دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند به نام نقاشی دانلود آهنگ شاد مهدی احمدوند اشتباه دانلود آهنگ عاشق شدم از مهدی احمدوند دانلود آهنگ شاد مهدی احمدوند تویی عشقم متن آهنگ ستاره مهدی احمدوند دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند داد بزن دانلود آهنگ شاد مهدی احمدوند از این ساعت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب