دانلود آهنگ فریدون آسرایی یادش بخیر

Download New Music Fereydoon Asraei Yadesh Bekheir

آهنگ فریدون آسرایی بنام یادش بخیر

انگار همین دیروز بود که اولین بار اینجا
نشسته بودیم آروم من و تو با هم تنها

دانلود آهنگ فریدون آسرایی یادش بخیر

 

متن آهنگ یادش بخیر از فریدون آسرایی
انگار همین دیروز بود که اولین بار اینجا
نشسته بودیم آروم من و تو با هم تنها
روزای بی تکرار و آرامش حرفامون
ما و یه چتر بسته قدم زدن تو بارون

Ma O Ye Chatre Baste Ghadam Zadan To Baroon

تو با من زندگی کردی دل من با تو صادق بود
تموم جمله های تو پر از عطر شقایق بود
تو با من زندگی کردی دل من با تو صادق بود
تموم جمله های من آهای خوشگل عاشق بود

Tamoom Jomlehaye Man Ahay Khoshgele Ashegh Bood

هوای عاشقی کنار تو یادش بخیر
روزای خوب زندگی کنار تو یادش بخیر
جرأت سختی و سفر بخاطر عشق تو بود
یه عالمه دیوونگی کنار تو یادش بخیر

Ye Alame Divoonegi Kenare To Yadesh Bekheyr
ترانه آهنگ یادش بخیر از فریدون آسرایی

گفتم بهت بیا بریم از این دیار نیومدی
گفتم بیا بریم منو تنها نذار نیومدی
زمان گذشت و بی صدا فاصله مون زیاد شد
از این همه دوری ما دل زمونه شاد شد

Az In Hame Doorie Ma Dele Zamoone Shade Shad

هوای عاشقی کنار تو یادش بخیر
روزای خوب زندگی کنار تو یادش بخیر
جرأت سختی و سفر بخاطر عشق تو بود
یه عالمه دیوونگی کنار تو یادش بخیر

Ye Alame Divoonegi Kenare To Yadesh Bekheyr